Magic Reports Insurance, sigorta sektörü için yasal raporlama verilerini tek merkezde toplayan ve kontrollerini gerçekleştiren geniş kapsamlı bir çözümdür. Sigorta sektörünün veri kontrol ve takip kurumu olan SBM (Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi) entegrasyonunun Magic Reports Insurance tarafından otomatik olarak gerçekleştirilmesi, işletmelere büyük kolaylık sağlar.
Sigorta şirketlerinin denetleme merkezi olan SBM’nin koşulları ile yüzde yüz uyum ve entegrasyonla çalışması, sigorta şirketleri için tüm standartları ve yönetmeliği sağlayan bir işletme olma özelliği kazandırır.
GTech’in veri bilimi alanındaki 23 yıllık deneyiminin getirileriyle sigorta alanında faaliyet gösteren işletmenizin raporları doğru, zamanında ve minimum hata riskiyle yetkili kuruma ulaşır.
Resmi raporlama alanında deneyimli ve nitelikli iş analizi, teknik analiz ve yazılım danışman ekiplerine sahibiz. Güncel teknolojiler ışığında yenilikçi ve özel yazılım çözümleri sunuyor; sigorta sektöründe faaliyet gösteren işletmelerin raporlama sürecini otomatikleştiriyor ve bu yolla hem hızı hem verimliliği artırıyoruz.
Esnek altyapısı sayesinde farklı sistemlerle, özellikle de sigorta sektörünün denetçi kurumu SBM ile entegre olabilme imkânı sağlıyoruz. Otomatik veri kontrol ve uyarı mekanizması ile hata riskini sıfıra indiriyoruz.
Kaynak sistemden bağımsız ve kolay genişletilebilir bir yapıya sahiptir. Sigortacılık ürün ve hizmetlerine uygun veri kümeleri sayesinde raporların tek kaynak üzerinden hazırlanmasını sağlar.
Hesaplanan değerlerin ekran üzerinde düzeltilmesine ve durum raporlarının sorgulanmasına imkân sağlar. İç denetim, teftiş, bağımsız denetim ve murakıp sorularına geriye dönük, etkin ve hızlı cevap verebilmeyi mümkün kılar.
Rapor ve kolon eşlemeleri ve jenerik web servis arayüzü sayesinde parametre değişikliklerinin hızlı ve efektif olarak yönetilmesini sağlar.
Excel üzerinde mevcut olan bütün çapraz kontrollerin otomatize edilmesi ve uyumsuzluk durumunda hata/uyarı mekanizmalarının ve düzenleme ekranlarının devreye girmesini sağlar.
Tüm işlemlerin loglama, güvenli işlem yapısı, değişiklikler için yetki ve onay mekanizması özelliklerinin yerine getirilmesi ile sürecin uçtan uca takibi sağlanır.
Manuel yönetilen veri gönderim metodunun, web servisler üzerinden otomatikleştirilmesi sağlanır. Bunun yanı sıra, normal şartlarda manuel olarak yürütülen işlemlerin sisteme taşınarak hata payı minimize edilir.
SBM tanımlı servisleri destekleyen altyapısı ile, otomatik veri gönderimi sırasında web servis kaynaklı hataların loglanması, takibi ve yeniden gönderimi mümkün hale gelir.
Değiştirilen verinin versiyonlanarak depolanmasını mümkün kılar. Anlık takip için dashboardlar, verinin Excel formatına aktarılması ve yüzden fazla rapor görüntüleme özellikleri ile kolay yönetim sağlar.
Değişen ve gelişen raporlama ihtiyaçlarına hızlı ve efektif çözüm
Yetkilendirme ve onay mekanizması, güvenli işlem yapısı ve otomatize yapı
Kişilerin manuel yaptığı işlemlerin otomatizasyonu ile iş verimliliği artışı
Geriye yönelik veya istenilen herhangi bir dönem için raporlara kolay ve hızlı erişim