Petrol Ofisi | OfisFinans,
Symphony Lending | Tüketici Finansman Projesi
OfisFinans, 2. el araçların satışı, kredilendirilmesi ve müşterinin
adresine teslim edilmesine kadar tüm süreci mobil ve web dijital
kanallarından yeni nesil bir deneyim ile sunuyor.
Proje:
- OfisFinans’ın faaliyetlerinin BDDK denetimine hazır hale getirilmesi ve operasyonel iş ihtiyaçları doğrultusunda geliştirmelerin tamamlanarak canlı kullanıma başlanması.
- Tüketicinin, tüketici finansman kredisi başvurusu yapabilmesi için gerekli uygulama ve ortamların BDDK’ya uyumlu olacak şekilde hazır hale getirilmesi ve geliştirilmesi.
- Tüketicinin, hem web hem de mobil uygulama üzerinden; başvuru, ödeme planı, krediler, kişisel bilgiler gibi bilgilerini görmesinin sağlanması.
- OfisFinans’ın yükümlü olduğu tüketici finansman yasal raporlarının mevzuata uygun şekilde geliştirilmesi ve raporlanır hale getirilmesi.
- Hem 3. parti firmalar hem de yasal kurumlar ile entegrasyonların yapılması.
Kazanımlar:
- Düşük operasyonel maliyet ve kolay entegrasyon imkânları sunan Symphony Banking ile BDDK
sürecinin 3 aydan kısa bir sürede tamamlanması. - Resmi raporlama alanında deneyimli ekip tarafından oluşturulan merkezi finansal veri modeli ile
hata payının minimuma indirilmesi ve tutarlı yasal raporlama yapısının oluşturulması. Tek noktadan
yönetilen ürün ve işlem yapısı sayesinde piyasa koşullarına, yasal kurumların isterlerine karşın çok
hızlı adapte olabilen bir yapının sağlanması. - Dijital ortamda sunulan kredilendirme sistemi ile otomatik karar sisteminin oluşturulması, doğru veri
ile hızlı ve doğru kararların alınması. - Hazine işlemlerinin ana sistem ile entegre çalışmasıyla zaman ve maliyet tasarrufu sağlanması.