Shaya Türkiye, Oracle EPM Cloud Projesi
Shaya Türkiye, tüm personel giderlerini, ilgili yasal
yükümlülükler doğrultusunda belirlenen parametrelerle
tek bir yapıda planlamaktadır.
Proje:
- Mağaza ve Genel Müdürlük personel giderlerinin kişi bazlı ve parametrik bir şekilde planlanması.
- Oluşan personel giderlerinin Al Shaya Kuweyt ile entegre edilmesi.
- Oluşan fiili veri ile bütçe verisinin karşılaştırılabilir bir yapıya dönüştürülmesi.
- Analizlerin tek bir veri kaynağı üzerinde yapılmasının sağlanması.
- Bilişim İK ile entegre PBCS uygulamasının tamamlanması.
Kazanımlar:
- Anlık personel maliyetlerinin güncellenmesi ile gerçek zamanlı karar verme yeteneği kazanılması.
- Tüm verilerin entegre edilmesi ile doğru bütçe planlama yapılması.
- Şeffaf operasyon süreçleri yönetimi sağlanması.
- Mağaza ve buna bağlı personel hareketlerinin takibi ile hataların engellenmesi.
- ERP ile entegre bir çözümün oluşturulması ile doğru bilginin sağlanması.